Do KFW pozostało:
Dlaczego warto wziąć udział w KFW?
![]() |
|
09:30 - 10:00 | 20 lat wynagrodzeń w Polsce - prowadzący: Kazimierz Sedlak, Piotr Sedlak, Malwina Raducka-Sakwerda, prof. dr hab. Aleksy Pocztowski |
10:00 - 11:30 |
Sesja I - prowadzący: Marzena Mazur, Piotr Sedlak
|
11:30 - 11:50 | Przerwa kawowa |
11:50 - 13:50 |
Sesja II - prowadzący: Marzena Mazur, Piotr Sedlak
|
13:50 - 14:30 | Lunch |
14:30 - 16:00 |
Sesja III
|
16:00 - 16:15 | Zakończenie konferencji |
![]() |
|
08:30 - 09:30 | Rejestracja uczestników |
09:30 - 09:50 | Rozpoczęcie konferencji |
09:50 - 11:20 |
Sesja I - prowadzący: Marzena Mazur, Piotr Sedlak
|
11:20 - 11:40 | Przerwa kawowa |
11:40 - 13:10 |
Sesja II - prowadzący: Marzena Mazur, Piotr Sedlak
|
13:10 - 13:50 | Lunch |
13:50 - 15:20 |
Sesja III - prowadzący: Marzena Mazur, Piotr Sedlak
|
15:20 - 15:35 | Przerwa kawowa |
15:35 - 17:00 |
Sesja IV - prowadzący: Kazimierz Sedlak
|
17:15 - 18:15 | Atrakcja - niespodzianka |
19:00 - 23:00 | Kolacja i spotkanie towarzyskie |
o prelegencie
A. Sobczyk i Współpracownicy Kancelaria Prawna
Partner
Radca prawny, były wieloletni sędzia orzekający w sądzie pracy. Ekspert komisji kodyfikacyjnej prawa pracy. Specjalista z zakresu prawa pracy o bardzo dużym doświadczeniu w negocjacjach zbiorowych i rozległej praktyce procesowej. Reprezentuje pracodawców w sporach z pracownikami, byłymi pracownikami, organami rentowymi czy Państwową Inspekcją Pracy. Wykładowca na studiach podyplomowych w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Prowadzi zajęcia dla aplikantów radcowskich przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie.
o prelegencie
3m
Total Rewards Leader
Absolwentka studiów magisterskich, studiów 3 stopnia w Szkole Głównej Handlowej w dziedzinie ekonomii oraz studiów MBA w Griffith College w Dublinie. Z obszarem wynagrodzeń i benefitów związana od 2010 najpierw jako konsultant w firmie doradczej Mercer następnie jako Menadżer Wynagrodzeń i Benefitów dla Europy Wschodniej w firmie Coty, a obecnie jako Starszy Menadżer Total Rewards obszaru Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki w firmie Baxter Polska. Prywatnie obok wynagrodzeń i benefitów oraz HR interesuje się zagadnieniami geopolityki, ekonomii i ekologii.
o prelegencie
JTI Polska
Global Compensation Manager
Globalny Kierownik ds. Wynagrodzeń w Japan Tobacco International - odpowiada za globalne polityki i procesy wynagrodzeniowe firmy, współpracując z lokalnymi partnerami HR we wdrażaniu i egzekucji globalnych rozwiązań.
Od ponad 15 lat zajmuje się tematem wynagrodzeń, pracując dla największych firm z branży konsultingowej, medycznej, energetycznej i FMCG. Doskonale zna dzisiejsze wyzwania działów C&B, nie tylko na polskim rynku. Nabytą przez lata wiedzę, dziś wykorzystuje w strategicznym planowaniu polityki wynagrodzeń firmy.
o prelegencie
Skanska
Central Europe Compensation & Benefits Manager
Menedżer Wynagrodzeń i Administracji Kadrowo – Płacowej w Skanska. Odpowiada na Politykę Wynagrodzeń i Systemy Motywacyjne w Skanska Central Europe (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia). W Polsce opowiada za wynagrodzenia oraz kadry i płace a także dialog ze związkami zawodowymi.
Z wynagrodzeniami związany od ponad 20 lat. Swoją przygodę rozpoczynał od Badania Rynku Wynagrodzeń. Pracował w Hewitt oraz PwC, gdzie doradzał firmom z wielu branż. Specjalizował się w tematyce restrukturyzacji systemów wynagrodzeń.
Następnie pełnił rolę C&B Menadżera w PKP Cargo wspierając jedną z większych restrukturyzacji tej firmy. Miał przyjemność zmieniać system wynagrodzeń wdrażając m.in. przeglądy wynagrodzeń, budżetowanie, kontroling HR czy MBO dla kluczowej kadry.
Po PKP Cargo dołączył do Allianz odpowiadając za zmianę systemu wynagrodzeń, wdrożenie polityki wynagrodzeń i budowanie kontrolingu HR. Aktywnie wspierał jedną z większych restrukturyzacji firmy.
o prelegencie
Coca-Cola HBC Polska
People & Culture Manager - Commercial
Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze wynagrodzeń i benefitów, które zdobywał w firmach o zasięgu międzynarodowym z branży consultingowej, w bankowości oraz w telekomunikacji. Od 2021r. zarządza zepołem Rewards (wynagrodzenia, benefity, kontroling personalny oraz płace) w Coca-Cola HBC dla Polski, Litwy, Łotwy i Estoni. Z natury challenger statusu quo, równocześnie silny gracz zespołowy, który dobrze rozumie i równoważy zasady dotyczące C&B, digitalizacji i potrzeb biznesowych. Motto życiowe: Always be yourself! Podczas KFW chętnie porozmawia o bieżących wyzwaniach pracodawców w stale zmieniającym się otoczeniu zewnętrznym.
o prelegencie
Studio Doskonalenia Organizacji
Partner
Specjalizuje się w budowaniu efektywności organizacji poprzez jej pracowników. Od ponad 20 lat wspiera organizacje w przekształcaniu nieefektywnych systemów wynagrodzeń w narzędzia wspierające zarządzanie i pomagające realizować cele biznesowe. W projektowanych rozwiązaniach stawia na budowanie właściwej motywacji, zarządzanie wynikami, transparentne zasady oraz poprawne wdrożenie i utrzymanie wypracowanych zmian. Stosuje nowoczesne narzędzia pomagające diagnozować problemy organizacji. Jego doświadczenie obejmuje również doradztwo w projektach restrukturyzacji zatrudnienia i prowadzenie projektów integracji rozwiązań HR w procesach M&A.
o prelegencie
Compensation Consultant
Z wykształcenia psycholog organizacji. Aktywnie działająca w obszarze compensation and benefits od 2004 roku. Od 2007 do końca 2024 roku związana z Mercer, gdzie zarządzała zespołami specjalistów i konsultantów odpowiedzialnych za: analitykę wynagrodzeń i benefitów, doradztwo w mobilności pracowników i zarządzaniu expatami dla klientów Mercera w Europie, Afryce, Ameryce Łacińskiej oraz Azji. Jeden z jej zespołów odpowiedzialny był za analizę wynagrodzeń zarządów i rad nadzorczych spółek giełdowych na całym świecie. Jej 150-osobowy zespół operował z trzech lokalizacji: Warszawy, Noidy oraz Guraon w Indiach.
o prelegencie
Willis Towers Watson Polska
Head of Work & Rewards
Uznany ekspert -praktyk w obszarze HR, w szczególności zarządzania wynagrodzeniami. Współtwórca i aktywny uczestnik polskiego rynku doradztwa HR od ponad 30 lat.
Posiada bardzo znaczące doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu oraz pomiarze efektywności: strategii i rozwiązań dedykowanych całkowitym pakietom wynagrodzeń, projektowaniu i wartościowaniu stanowisk, opracowaniu polityk wynagrodzeń, modernizacji systemów premiowych, wynagrodzeń długoterminowych, benefitów – składających się na EX – doświadczenie pracownika.
W ciągu ostatnich dwóch lat rozwinął usługi WTW w zakresie analizy luk płacowych i przygotowania organizacji do wdrożenia nowych regulacji w obszarze równości i jawności wynagrodzeń. Jednocześnie wprowadza rozwiązania doradcze oparte na sztucznej inteligencji.
Od roku 1996 odpowiada za realizację w Polsce badań rynku wynagrodzeń, polityk HR i świadczeń, dla rynku ogólnobranżowego i wybranych sektorów (m.in. sektor mediów i reklamy, usług PR i badań rynku). Współtwórca autorskich modeli badań wynagrodzeń i innych inicjatyw z obszaru controllingu HR.
Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego, autor pozycji książkowych, publikacji, podcastów i wystąpień. Po raz czwarty zaproszony do wystąpienia podczas Krakowskiego Forum Wynagrodzeń.
Stale rozwija swoją wiedzę: absolwent programu Excecutive MBA i szeregu studiów podyplomowych – m.in. ALK – Transformacja cyfrowa.
Miłośnik argentyńskiego tango i zumby oraz wypraw w Bieszczady.
o prelegencie
Avolta
Global Head of Total Rewards
Paweł ma ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie systemów motywacyjnych, odpowiada za globalną politykę wynagrodzeń dla OLX (26 krajów na 5 kontynentach, ponad 10 tysięcy pracowników), pracuje w Berlinie.
Paweł prowadził Dział Analiz Wynagrodzeń w Neumann Management Institute, współtworzył firmę doradczą HRK Partners, zarządzał wynagrodzeniami w Grupie Animex, Grupie Żywiec, Nestle Polska. Prowadził doradztwo w zakresie zarządzania wynagrodzeniami w PwC Polska. Posiada certyfikat GRP (Global Remuneration Professional) wydany przez World@Work.
o prelegencie
Centrum Ekspertyzy HR
Właściciel
Konsultant specjalizujący się w doradztwie płacowym oraz strategii i transformacji obszaru HR, działający pod własną marką Centrum Ekspertyzy HR.
Od ponad 30 lat zajmuje się problematyką HR: od 1995 roku jako doradca (Neumann, Andersen, Deloitte, HRM Partners, Towers Perrin, ceHR), a wcześniej, jako szef personalny firmy produkcyjnej zatrudniającej 1.850 pracowników. W tym czasie uczestniczył w ponad 400 projektach doradczych z obszaru HR.
Autor licznych publikacji oraz trener i mówca na konferencjach branżowych.
Jest współautorem 2 książek i programu pierwszych w Polsce studiów podyplomowych dla specjalistów C&B na Uczelni Łazarskiego, a także ich wykładowcą. Od ponad 6 lat prowadzi również zajęcia nt. Comp&Ben na studiach podyplomowych dla HR Biznes Partnerów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Od 2023 r. pełni funkcję członka zarządu stowarzyszenia Instytut Wynagrodzeń.
o prelegencie
Sedlak & Sedlak
Dyrektor
Twórca najstarszej polskiej firmy HR – Sedlak & Sedlak (1990 rok), wydawca pierwszego polskiego raportu płacowego (1993 rok), twórca pięciu portali internetowych (wynagrodzenia.pl, rynekpracy.pl, badaniaHR.pl, wskaznikiHR.pl, raportyplacowe.pl), autor ponad 100 publikacji. Redaktor 12 książek, w tym: „Zarządzanie efektywnością wynagrodzeń”, „Łączne korzyści z pracy. Polski model Total Rewards”, "Jak skutecznie wynagradzać pracowników", „Tajniki HR – najlepsze praktyki wynagradzania i rekrutacji”, „Jak wynagradzać pracowników sprzedaży”, „Poradnik motywowania”. Organizator 19 konferencji na temat wynagradzania (w tym Krakowskiego Forum Wynagrodzeń w latach 2006-2023). Autor polskiej wersji kwestionariusza do badania satysfakcji z wynagrodzenia, twórca polskiej koncepcji łącznych korzyści z pracy. Członek Society for Human Resource Management oraz WorldatWork-Total Rewards Association. Oprócz tego miłośnik fizyki kwantowej, wielbiciel Szymborskiej, Tokarczuk i niestrudzony poszukiwacz straconego czasu.
o prelegencie
London Stock Exchange Group (LSEG)
Principle Architect, People Business Solutions
Z tematyką wynagrodzeń związana od początku kariery zawodowej. Przez ponad 15 lat wspierała różne organizacje w zakresie zarządzania wynagrodzeniami, a od 2012 roku zajmuje się systemami wspomagającymi funkcję HR.
Od 2019 zarządza systemami w obszarze funkcji Wynagrodzeń w London Stock Exchange Group.
Prowadzi projekty z zakresu wdrażania nowych i usprawniania już funkcjonujących systemów. Ważną częścią jej pracy jest zapewnienie prawidłowego i bezproblemowego przepływu danych pomiędzy wieloma systemami, z których korzystają zarówno przedstawiciele HR, pracownicy jak i podwykonawcy czy dostawcy usług w LSEG.
Jest absolwentką Politechniki Gdańskiej oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
o prelegencie
citibank
Dyrektor ds. wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych
Odpowiadam za tworzenie i realizację polityki wynagradzania w 54 krajach Europy centralnej, Bliskiego Wschodu i Afryki. W Citi od 2006 roku jestem związany z zarządzaniem systemami wsparcia efektywności oraz wynagrodzeniami we wszystkich obszarach bankowości. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Oxford Brookes University (MBA). Mam nadziej, że doświadczenia moje jak i całego zespołu, zdobyte podczas wspierania tak różnych kulturowo i biznesowo obszarów będą cennym źródłem inspiracji
o prelegencie
Orange Polska SA
Ekspert ds. efektywności HR
Posiadam wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych oraz eksperckich zdobyte w międzynarodowych firmach w sektorze FMCG, bankowości i telekomunikacji. W swojej praktyce zawodowej m.in. tworzyłem systemy kontrolingowe w projektach transformacyjnych, wspierałem procesy fuzyjne w sektorze bankowości oraz wdrażałem narzędzia IT w obszarze zarządzania nieruchomościami. W ostatnich latach zajmuję się strategią i efektywnością zatrudnienia w Orange Polska, wyzwaniami wynikającymi ze zmian na rynku pracy oraz wykorzystaniem potencjału BIG DATA w obszarze wynagrodzeń. Aktywnie i z entuzjazmem poszukuję zastosowań nowych technologii w obszarze wynagrodzeń.
o prelegencie
Orange Polska SA
Główny badacz danych BI
Jest analitykiem i deweloperem o umiejętnościach programistycznych. Pracuje aktualnie w Centrum Obsługi i Rozliczeń Orange Polska, a jego praca skupia się głównie na analizie danych oraz tworzeniu rozwiązań wspierających procesy biznesowe dla kadr oraz płac. Wykorzystuje w tym celu nowoczesne narzędzia, tworząc dashboardy, przejrzyste i funkcjonalne raporty oraz modele predykcyjne, które pomagają obserwować trendy oraz wskaźniki KPI, dotyczące wynagrodzeń i procesów w Human Capital. Z pasją rozwija się w obszarze nowych technologii. Przez całą karierę zawodową związany jest z obecnym pracodawcą.
o prelegencie
C&C Chakowski & Ciszek
Partner
Prof. UW dr hab. Krzysztof Walczak jest partnerem w kancelarii C&C Chakowski & Ciszek, a także redaktorem naczelnym kwartalnika Monitor Prawa Pracy. Specjalizuje się w tematyce wynagradzania i motywowania pracowników oraz współpracy pracodawców ze związkami zawodowymi. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych i MBA m.in. na UJ, UŁ, UAM, SGH, ALK, Uniwersytecie SWPS, WSB w Toruniu i Bydgoszczy. Jest autorem i redaktorem wielu publikacji książkowych, m.in. „Zasady wynagradzania za pracę u pracodawców - przedsiębiorców w świetle autonomicznych źródeł prawa pracy”, „Zbiorowe prawo pracy. Komentarz”, „Komentarz do Kodeksu pracy”, „Prawo pracy (dla sędziów i pełnomocników)”. Jest członkiem Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami oraz Centrum Nietypowych Stosunków Zatrudnienia Uniwersytetu Łódzkiego.
o prelegencie
People & Law
Partnerka Zarządzająca, radca prawny
Radca prawny oraz Partnerka Zarządzająca kancelarii PEOPLE & LAW Jaroszewska-Ignatowska Sarek-Sadurska Sp.k. Wyróżniona w TOP 25 Women Lawyers in Business jako jedna z 25 najwybitniejszych prawniczek biznesu w 2024 r. według magazynu „Forbes Women”.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w wiodącej kancelarii prawa People & Culture w Polsce oraz jako Partner w jednej z firm z tzw. Wielkiej Czwórki.
Specjalizuje się w szeroko pojętym prawie HR. W szczególności w projektach dotyczących wynagrodzenia za pracę, w tym w wynagrodzeniu twórców, również zespołów IT, jawności wynagrodzeń oraz elastycznych form zatrudnienia (B2B). Wspiera pracodawców m.in. w restrukturyzacjach oraz przejęciach, a także w zakresie relacji ze związkami zawodowymi. Prowadzi postępowania wyjaśniające w sprawach dotyczących mobbingu i dyskryminacji.
Jest propagatorką idei paperless w obszarach HR. Dlatego skutecznie wdraża projekty digitalizacji dokumentacji pracowniczej.
Doradza pracodawcom z sektora regulowanego (banki domy maklerskie, TFI, ubezpieczyciele, spółki giełdowe) w zakresie polityk wynagradzania oraz relacji z tzw. risk-takerami i wyższą kadrą menadżerską. Doradza również radom nadzorczym w zakresie relacji z członkami zarządów.
Autorka licznych publikacji w czasopismach branżowych oraz publicystycznych.
Jest też wysoko pozycjonowana w międzynarodowym rankingu prawników specjalizujących się w prawie pracy Legal 500.
o prelegencie
IT.integro
HR Manager
Z wykształcenia etnolingwistka, z zawodu i zamiłowania praktyk HR. Pierwsze doświadczenia zdobywała w hiszpańskiej agencji rekrutacyjnej i pracy tymczasowej. Od ponad 15 lat związana z branżą IT. Ma na koncie budowanie multidyscyplinarnych zespołów HR, tworzenie i rozwijanie programów rozwoju kompetencji, współpracę z zarządem i menedżerami w realizacji strategicznej i operacyjnej funkcji HR.
Od 8 lat kieruje obszarem HR w firmie IT.integro, wdrażającej system ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central. Interesuje się budowaniem skutecznych systemów wynagrodzeń oraz rozwojem kompetencji przywódczych. Po godzinach tańczy taniec współczesny i gra w planszówki.
o prelegencie
HCM Deck
Chief Operating Officer
Jest Chief Operating Officer w HCM Deck - wcześniej, przez 3 lata, w roli VP People & Organization Development i L&D Advisory.
W swojej karierze wspierała w budowaniu strategii doświadczenia kandydata i pracownika zarówno segment enterprise jak też tech start-up i scale-up. W rolach związanych z obszarem People & Organization Development, Dorota zarządzała obszarami EB i rekrutacji, kultury i efektywności organizacji (w tym zdalnej), rozwoju liderów, zarządzania wiedzą i rozwojem pracownika, polityki wynagrodzeń, jak też społecznej odpowiedzialności biznesu.
Dorota posiada L7 Award in Organisation Design and Development (CIPD, London) i jest certyfikowanym specjalistą zarządzania różnorodnością (Certified Diversity Professional, Institute for Diversity Certification, USA). Jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Humboldt Universitaet, jak też studiów podyplomowych w Collegium Civitas, INSEAD i University of Amsterdam.
o prelegencie
Maspex
Zastępca dyrektora ds. wynagrodzeń i rozwoju
Od początku drogi zawodowej związana z obszarem Human Resources w Grupie Maspex , obecnie na stanowisku Z-cy Dyrektora ds. Wynagrodzeń i Rozwoju. Odpowiedzialność m.in. za kształtowanie i koordynację procesów z związanych ze strategią polityki wynagrodzeń obowiązującą w Grupie.
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych m.in. Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego.
o prelegencie
Huuges games
Head of Total Rewards
Ekspert do spraw Total Rewards z niemal dwudziestoletnim doświadczeniem. Karierę zawodową zaczynał jako konsultant w firmie doradczej oferującej raporty płacowe (HRM Partners / Towers Perrin). Zarządzał obszarem Rewards w branżach, takich jak FMCG (Coca-Cola HBC; Polska), farmacja (AstraZeneca; rola globalna), energetyka (Schneider Electric; MEE i Izrael), produkcja (AkzoNobel; CEE), technologie (ERGO Technology & Services). Od 2023 roku w roli Head of Total Rewards w Huuuge Games (branża gamingową). Doświadczenie obejmuje opracowywanie i wdrażanie strategii Compensation and Benefits (realizację licznych projektów w zakresie), utrzymanie konkurencyjności rynkowej firmy, nadzorowanie globalnej architektury stanowisk oraz pracą zespołów C&B. Doświadczenie w zarządzaniu wynagrodzeniami z wykorzystaniem systemów HRIS (SAP, Workday, Teta, HiBob) w dużych, jak i mniejszych organizacjach
o prelegencie
Polskie Sieci Elektroenergetyczne
Kierownik ds. wynagrodzeń, analiz i benefitów
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Rachunkowość i Finanse oraz studiów podyplomowych z Psychologii Zarządzania Personelem (UW) i Controllingu Personalnego (ALK).
Od ponad 30 lat związana z obszarem HR, z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu wynagrodzeniami, analizach HR i benefitach.
Obecnie pełni funkcję Kierownika ds. Wynagrodzeń, Analiz i Benefitów w Polskich Sieciach Elektroenergetycznych S.A., gdzie odpowiada za politykę wynagrodzeniową w organizacji zatrudniającej ponad 3000 pracowników.
Ekspertka w zakresie Compensation & Benefits, znana z kompleksowego podejścia do zarządzania wynagrodzeniami i doskonałej znajomości rynku kadrowo-płacowego. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu strategii wynagrodzeń, systemów premiowych i benefitów, a także optymalizacji procesów HR.
Współpracowała z liderami branży energetycznej, zdobywając ugruntowaną pozycję w swojej dziedzinie.
Prywatnie interesuje się tematami dobrostanu, motywacji i rozwoju potencjału ludzkiego oraz relaksuje podczas czytania książek i spacerów w lesie.
o prelegencie
Korn Ferry
Senior Principal, Head of Organisation Design, Rewards & Benefits
Od blisko 20 lat jestem związany z Korn Ferry (wcześniej Hay Group), aktualnie odpowiadam za praktyki OrgDesign i Reward w regionie CEE.
Specjalizuję się w doradztwie w zakresie modeli operacyjnych, struktur, wartościowania stanowisk, wynagradzania, performance managementu i kultury organizacyjnej. Moje doświadczenie obejmuje współpracę z firmami międzynarodowymi i polskimi, organizacjami non profit i korporacjami reprezentującymi różne sektory. Lubię myśleć, że dzięki temu jestem w stanie tworzyć i wdrażać rozwiązania dopasowane do potrzeb i specyfiki klienta przedkładając best fit nad best practice.
Prowadziłem zajęcia na Wydziale Zarządzania UW i Uczelni Łazarskiego, występowałem na konferencjach w Polsce i za granicą.
Poza doradztwem frajdę daje mi muzyka, koszykówka i fotografia, niekoniecznie w tej kolejności.
o prelegencie
Mercer
Principal Associate
Główny konsultant w praktyce Career w polskim biurze Mercer od 2008 roku. Posiada doświadczenie w doradztwie dotyczącym informacji rynkowej, badań wynagrodzeń, analizy danych rynkowych oraz ich interpretacji.
Prowadzi liczne szkolenia oraz projekty z wartościowania stanowisk oraz budowy siatki płac. Jest odpowiedzialny również za projekty związane z architekturą wynagrodzeń i świadczeń pozapłacowych, także dla krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Odpowiada za sprzedaż i rozwój usług oraz za badania płacowe: ogólnopolskie, branżowe oraz regionalne.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja: filologia polska.
o prelegencie
Mana HR
Co-owner, Board member at manaHR
Przez dekadę związany z Advisory Group TEST Human Resources, gdzie zarządzał pracą Działu Analiz i Raportów Płacowych oraz odpowiadał za realizację największych projektów restrukturyzacji systemów wynagrodzeń. Od 7 lat członek zarządu manaHR – firmy tworzącej nowoczesne rozwiązania do zarządzania wynagrodzeniami, w tym Raporty Płacowe. We współpracy z Institute for International Research cyklicznie prowadził szkolenia pt. "Certyfikowany Manager ds. wynagrodzeń". Wykładał na studiach podyplomowych na kierunku Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Emloyer Branding (AGH, UE, Tischner, WSB). Autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu motywowania pracowników i wynagradzania prezentowanych m.in. w prasie branżowej.
o prelegencie
Forte SA
Dyrektor HR
Dyrektorka Departamentu Personalnego w Fabrykach Mebli „FORTE” SA - spółce produkcyjnej notowanej na giełdzie, zatrudniającej około 3000 osób. Posiada 15-letnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich. Od początku pracy w FORTE współpracuje bezpośrednio z zarządem, realizując kluczowe projekty HR, w tym projekty restrukturyzacyjne oraz rozwojowe. Zrealizowała szereg działań mających na celu optymalizację struktur organizacyjnych, procesów oraz wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze HR. Posiada wykształcenie z zakresu zarządzania oraz studia podyplomowe z psychologii i coachingu, a także liczne kursy z zakresu zarządzania ludźmi. Jako prelegentka na Forum Wynagrodzeń podzieli się praktycznym rozwiązaniem dotyczącym zarządzania wynagrodzeniami na produkcji w kontekście zmieniającej się rzeczywistości rynkowej.
o prowadzącym
Partner zarządzający
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzania. Absolwent studiów podyplomowych: Zarządzanie Projektem Badawczym (UEK), Badania Społeczne i Marketingowe (WSE Kraków) oraz Praktyczna Psychologia Społeczna (SWPS Warszawa). Ukończył również program Transforming HR with Data Science prowadzony przez Cambridge University.
Od 16 lat związany z firmą Sedlak & Sedlak, gdzie pracuje jako kierownik projektów. Zajmuje się głównie analityką obszaru HR, badaniem opinii i satysfakcji pracowników oraz projektowaniem zmian w podejściu do zarządzania ludźmi. Równocześnie od 15 lat pracownik naukowy Katedry Zarządzania Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, gdzie prowadzi badania dot. problemów organizacji pracy oraz motywacji. Autor wielu publikacji naukowych. Certyfikowany Project Manager (IPMA, IPMA R&D, PRINCE2, Agile PM, Change Management). Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz World at Work. Znajomość wielu koncepcji i metodyk zarządzania (m.in. Lean Management, zarządzanie projektami czy łańcuchem dostaw) sprawia, iż potrafi spojrzeć na organizację i jej problemy w sposób systemowy.
o prowadzącym
Psycholog biznesu, dziennikarka
Najlepsza dziennikarka wśród psychologów biznesu (albo odwrotnie). Badaczka, miłośniczka eksperymentów socjologicznych i propagatorka dobrych praktyk w biznesie. Mentorka, inspiratorka, łączycielka kropek.
W radiu TOK FM prowadzi autorską audycję Strefa Szefa – pierwszą ogólnopolską audycję o zarządzaniu.
o prowadzącym
Compensation Consultant
Z wykształcenia psycholog organizacji. Aktywnie działająca w obszarze compensation and benefits od 2004 roku. Od 2007 do końca 2024 roku związana z Mercer, gdzie zarządzała zespołami specjalistów i konsultantów odpowiedzialnych za: analitykę wynagrodzeń i benefitów, doradztwo w mobilności pracowników i zarządzaniu expatami dla klientów Mercera w Europie, Afryce, Ameryce Łacińskiej oraz Azji. Jeden z jej zespołów odpowiedzialny był za analizę wynagrodzeń zarządów i rad nadzorczych spółek giełdowych na całym świecie. Jej 150-osobowy zespół operował z trzech lokalizacji: Warszawy, Noidy oraz Guraon w Indiach.
o prowadzącym
Kierownik Katedry Zarządzania Kapitałem Ludzkim UE
Prof. dr hab. nauk ekonomicznych. Kierownik Katedry Zarządzania Kapitałem Ludzkim w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
W latach 2002-2008 pełnił funkcję dziekana Wydziału Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych, a w okresie 2012-2020 prorektora ds. nauki.
Specjalizuje się w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Do głównych obszarów zainteresowań należą: koncepcje i metody zzl, strategiczne i międzynarodowe zzl, zarządzanie talentami, rozwój zasobów ludzkich, rynek pracy.
Autor, współautor i redaktor ponad 300 publikacji w formie książek, artykułów, recenzji i innych opracowań z zakresu HR. Promotor 15 zakończonych przewodów doktorskich, kilkudziesięciu prac dyplomowych na studiach MBA oraz kilkuset prac magisterskich. Aktywnie uczestniczy w życiu środowiska naukowego w kraju i za granicą oraz współpracuje z praktyką gospodarczą i administracją publiczną, pełniąc różne funkcje w: komitetach naukowych PAN, radach programowych i kolegiach redakcyjnych czasopism, radach instytucji naukowych i administracji publicznej oraz przedsięwzięciach popularyzujących naukę i dobre praktyki HR.
Realizował szereg projektów badawczych o zasięgu krajowym i międzynarodowym.
Stypendysta Deutscher Akademischer Austausch Dienst oraz Volkswagen Stiftung, posiadacz tytułu Człowiek Roku HR w Polsce.
STACJONARNIE
XX Krakowskie Forum Wynagrodzeń
- udział
Liczba uczestników
Dane uczestnika
Dane do faktury
Do zapłaty: PLN brutto
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez Sedlak & Sedlak sp. z o.o. sp. k. w celach związanych z przesłanym zgłoszeniem. Oświadczam, że zapoznałem się z treścią informacji na temat przetwarzania.
Informacje handlowe będą wysyłane przez Sedlak & Sedlak na wyżej podany adres elektroniczny (e-mailowy) zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204)..
* Przy zgłoszeniu minimum 3 osób rabat 10%
ONLINE
XX Krakowskie Forum Wynagrodzeń
- relacja online
Liczba uczestników
Dane uczestnika
Dane do faktury
Do zapłaty: PLN brutto
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez Sedlak & Sedlak sp. z o.o. sp. k. w celach związanych z przesłanym zgłoszeniem. Oświadczam, że zapoznałem się z treścią informacji na temat przetwarzania.
Informacje handlowe będą wysyłane przez Sedlak & Sedlak na wyżej podany adres elektroniczny (e-mailowy) zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204)..
* Przy zgłoszeniu minimum 3 osób rabat 10%
konferencja@sedlak.pl
tel.: 12 625 59 10
kom.: 502 658 463
wspolpraca@sedlak.pl
kom.: 500 207 171
Krakowskie Forum Wynagrodzeń to największa w Polsce konferencja poświęcona wynagrodzeniom. W wydarzeniu uczestniczy ponad 200 dyrektorów, managerów i specjalistów do spraw personalnych oraz wynagrodzeń i benefitów. Współpraca z nami przy XIII edycji KFW to doskonała okazja, aby swoją ofertę przedstawić profesjonalistom z branży i nawiązać relacje biznesowe. Wszystkie firmy zainteresowane nawiązaniem współpracy zapraszamy do kontaktu z Karoliną Legieć (legiec@sedlak.pl).