Krakowskie forum wynagrodzeń
  • Program
  • Prelegenci
  • Zgłoś udział
  • Kontakt
  • Strefa klienta
Zgłoś udział Zobacz program
  • Do KFW pozostało:

  • Dlaczego warto wziąć udział w KFW?

    •  Poszerzysz swoją wiedzę uczestnicząc w prelekcjach oraz rozmawiając z ekspertami z branży wynagrodzeń.
    •  Nawiążesz cenne kontakty biznesowe i wymienisz doświadczenia z profesjonalistami z różnych firm.
    •  Będziesz na bieżąco z najnowszymi trendami i regulacjami dotyczącymi wynagradzania.
    •  Znajdziesz inspirację do wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań w Twojej firmie.
  • Program

    6

    CZERWCA 2025

    Dzień II
    5

    CZERWCA 2025

    Dzień I
    09:30 - 10:00 20 lat wynagrodzeń w Polsce - prowadzący: Kazimierz Sedlak, Piotr Sedlak, prof. dr hab. Aleksy Pocztowski
    10:00 - 11:30 Sesja I - prowadzący: Marzena Mazur, Piotr Sedlak
    • Jak publikacja mediany GUS wpłynęła na komunikację wynagrodzeń w Orange – case study

      Eryk Gągała, Ekspert ds. efektywności HR, Orange Polska

      Grzegorz Rzeczkowski, Główny badacz danych BI, Orange Polska

    • Zarządzanie danymi o wynagrodzeniach

      Aleksandra Dziewa, Principle Architect, People Business Solutions, London Stock Exchange Group (LSEG)

    • Uproszczenie systemu do zarządzania wynagrodzeniami

      Adam Surgał, Senior Rewards & Performance Manager, GN Audio Poland

    11:30 - 11:50 Przerwa kawowa
    11:50 - 13:50 Sesja II - prowadzący: Marzena Mazur, Piotr Sedlak
    • Jak będzie wyglądało zarządzanie wynagrodzeniami w 2030 roku?

      Malwina Raducka-Sakwerda, Partner, Sedlak & Sedlak

    • Nowe narzędzia w zarządzaniu wynagrodzeniami

      Paweł Wróbel, Dyrektor ds. Polityki Wynagradzania, Citi Europe

    • Zarządzanie zmianą, czyli jak z sukcesem zmienić system wynagrodzeń

      Tomasz Dziekanowski, Central Europe Compensation & Benefits Manager, Skanska

    • Jak TRS zmienia PSE SA?

      Iwona Wesołowska, Kierownik ds. wynagrodzeń, analiz i benefitów, Polskie Sieci Elektroenergetyczne

    13:50 - 14:30 Lunch
    14:30 - 16:00 Sesja III - prowadząca: Malwina Raducka-Sakwerda
    • Panel dyskusyjny: przyszłość raportów płacowych

      Krzysztof Bujak, Co-owner, Board member, manaHR

      Marcin Gabryelczyk, Principal Associate, Mercer

      Krzysztof Gugała, Head of Work & Rewards, Willis Towers Watson Polska

      Wojciech Kosiorek, Senior Principal, Head of Organisation Design, Rewards & Benefits, Korn Ferry

      Kazimierz Sedlak, Dyrektor, Sedlak & Sedlak

    16:00 - 16:15 Zakończenie konferencji
    Poprzedni dzień konferencji
    08:30 - 09:30 Rejestracja uczestników
    09:30 - 09:50 Rozpoczęcie konferencji
    09:50 - 11:20 Sesja I - prowadzący: Marzena Mazur, Piotr Sedlak
    • Wynagradzanie sił sprzedaży w Coca-Cola

      Wojciech Śliwa, People & Culture Manager - Commercial, Coca-Cola HBC Polska

    • Podejście do Total Rewards i przeglądu wynagrodzeń w 3M

      Anna Murawska, Total Rewards Leader, 3M Poland

    • Uproszczenie systemów premiowania

      Paweł Zaboklicki, Global Compensation Manager, Japan Tobacco International

    11:20 - 11:40 Przerwa kawowa
    11:40 - 13:10 Sesja II - prowadzący: Marzena Mazur, Piotr Sedlak
    • Architektura stanowisk jako wynik wartościowania

      Paweł Dziechciarz, Global Head of Total Rewards, Avolta AG

    • Mapa stanowisk integratorem polityki wynagrodzeń

      Piotr Sierociński, Właściciel, Centrum Ekspertyzy HR

    • Proces podwyżkowy i budżetowanie wynagrodzeń – monitoring procesu

      Katarzyna Szokaluk, Zastępca dyrektora ds. wynagrodzeń i rozwoju, Grupa Maspex

    13:10 - 13:50 Lunch
    13:50 - 15:20 Sesja III - prowadzący: Marzena Mazur, Piotr Sedlak
    • Przejrzysty system wynagrodzeń w firmie IT krok po kroku

      Agata Landzwójczak-Tyczyno, HR Manager, IT.integro

    • Transparentne wynagrodzenia na produkcji w FORTE SA

      Bogumiła Kaja, Dyrektor HR, Forte SA

      Daniel Niedbalski, Partner, Studio Doskonalenia Organizacji

    • Projektowanie siatki płac i podwyżek w metodologii Design Thinking jako fundament transparentności

      Dorota Piotrowska, Chief Operating Officer, HCM Deck

    15:20 - 15:35 Przerwa kawowa
    15:35 - 17:00 Sesja IV - prowadzący: Kazimierz Sedlak
    • Panel dyskusyjny: dyrektywa a płaca zmienna

      Paweł Korus, Partner, A. Sobczyk i Współpracownicy Kancelaria Prawna

      Katarzyna Sarek-Sadurska, Partnerka Zarządzająca, radca prawny, People & Law

      Krzysztof Walczak, Partner, C&C Kancelaria prawna Ciszek

    17:15 - 18:15 Atrakcja - niespodzianka
    19:30 - 23:00 Kolacja i spotkanie towarzyskie
    Następny dzień konferencji
    ZGŁOŚ UDZIAŁ
  • Prelegenci

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia pvn3u2gq.jpg

    Paweł Korus

    A. Sobczyk i Współpracownicy Kancelaria Prawna

    Partner

    Radca prawny, były wieloletni sędzia orzekający w sądzie pracy. Ekspert komisji kodyfikacyjnej prawa pracy. Specjalista z zakresu prawa pracy o bardzo dużym doświadczeniu w negocjacjach zbiorowych i rozległej praktyce procesowej. Reprezentuje pracodawców w sporach z pracownikami, byłymi pracownikami, organami rentowymi czy Państwową Inspekcją Pracy. Wykładowca na studiach podyplomowych w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Prowadzi zajęcia dla aplikantów radcowskich przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia okqlbpe7.jpg

    Anna Murawska

    3M Poland

    Total Rewards Leader

    Absolwentka studiów magisterskich, studiów 3 stopnia w Szkole Głównej Handlowej w dziedzinie ekonomii oraz studiów MBA w Griffith College w Dublinie. Z obszarem wynagrodzeń i benefitów związana od 2010 najpierw jako konsultant w firmie doradczej Mercer następnie jako Menadżer Wynagrodzeń i Benefitów dla Europy Wschodniej w firmie Coty,  a obecnie jako Starszy Menadżer Total Rewards obszaru Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki w firmie Baxter Polska. Prywatnie obok wynagrodzeń i benefitów oraz HR interesuje się zagadnieniami geopolityki, ekonomii i ekologii.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia zybshtze.jpg

    Paweł Zaboklicki

    Japan Tobacco International

    Global Compensation Manager

    Globalny Kierownik ds. Wynagrodzeń w Japan Tobacco International - odpowiada za globalne polityki i procesy wynagrodzeniowe firmy, współpracując z lokalnymi partnerami HR we wdrażaniu i egzekucji globalnych rozwiązań.

    Od ponad 15 lat zajmuje się tematem wynagrodzeń, pracując dla największych firm z branży konsultingowej, medycznej, energetycznej i FMCG. Doskonale zna dzisiejsze wyzwania działów C&B, nie tylko na polskim rynku. Nabytą przez lata wiedzę, dziś wykorzystuje w strategicznym planowaniu polityki wynagrodzeń firmy.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia xw3bpipk.jpg

    Tomasz Dziekanowski

    Skanska

    Central Europe Compensation & Benefits Manager

    Menedżer Wynagrodzeń i Administracji Kadrowo – Płacowej w Skanska. Odpowiada na Politykę Wynagrodzeń i Systemy Motywacyjne w Skanska Central Europe (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia). W Polsce opowiada za wynagrodzenia oraz kadry i płace a także dialog ze związkami zawodowymi.

    Z wynagrodzeniami związany  od ponad 20 lat. Swoją przygodę rozpoczynał od Badania Rynku Wynagrodzeń. Pracował w Hewitt oraz PwC, gdzie doradzał firmom z wielu branż. Specjalizował się w tematyce restrukturyzacji systemów wynagrodzeń.

    Następnie pełnił rolę C&B Menadżera w PKP Cargo wspierając jedną z większych restrukturyzacji tej firmy. Miał przyjemność zmieniać system wynagrodzeń wdrażając m.in. przeglądy wynagrodzeń, budżetowanie, kontroling HR czy MBO dla kluczowej kadry.

    Po PKP Cargo dołączył do Allianz odpowiadając za zmianę systemu wynagrodzeń, wdrożenie polityki wynagrodzeń i budowanie kontrolingu HR. Aktywnie wspierał jedną z większych restrukturyzacji firmy.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia wfuoqxbo.png

    Wojciech Śliwa

    Coca-Cola HBC Polska

    People & Culture Manager - Commercial

    Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze wynagrodzeń i benefitów, które zdobywał w firmach o zasięgu międzynarodowym z branży consultingowej, w bankowości oraz w telekomunikacji. Od 2021r. zarządza zepołem Rewards (wynagrodzenia, benefity, kontroling personalny oraz płace) w Coca-Cola HBC dla Polski, Litwy, Łotwy i Estoni. Z natury challenger statusu quo, równocześnie silny gracz zespołowy, który dobrze rozumie i równoważy zasady dotyczące C&B, digitalizacji i potrzeb biznesowych. Motto życiowe: Always be yourself! Podczas KFW chętnie porozmawia o bieżących wyzwaniach pracodawców w stale zmieniającym się otoczeniu zewnętrznym.  

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia rkrtxwml.jpg

    Daniel Niedbalski

    Studio Doskonalenia Organizacji

    Partner

    Specjalizuje się w budowaniu efektywności organizacji poprzez jej pracowników. Od ponad 20 lat wspiera organizacje w przekształcaniu nieefektywnych systemów wynagrodzeń w narzędzia wspierające zarządzanie i pomagające realizować cele biznesowe. W projektowanych rozwiązaniach stawia na budowanie właściwej motywacji, zarządzanie wynikami, transparentne zasady oraz poprawne wdrożenie i utrzymanie wypracowanych zmian. Stosuje nowoczesne narzędzia pomagające diagnozować problemy organizacji. Jego doświadczenie obejmuje również doradztwo w projektach restrukturyzacji zatrudnienia i prowadzenie projektów integracji rozwiązań HR w procesach M&A.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia cy3ykym6.jpg

    Malwina Raducka-Sakwerda

    Sedlak & Sedlak

    Partner

    Psycholog organizacji, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania wynagrodzeniami. Swoją karierę rozpoczęła w Sedlak & Sedlak, współorganizując pierwsze edycje Krakowskiego Forum Wynagrodzeń. Przez wiele lat związana była z Mercer, gdzie zarządzała zespołami realizującymi projekty z zakresu: raportów płacowych, analityki wynagrodzeń i benefitów, mobilności międzynarodowej, badań opinii pracowników oraz wdrażania systemów informatycznych wspierających zarządzanie kapitałem ludzkim. Ma doświadczenie w pracy z klientami globalnymi i doskonałą orientację w systemach wynagradzania funkcjonujących na różnych rynkach. Od 2025 roku mieszka na stałe w Hiszpanii. Obecnie ponownie związana z Sedlak & Sedlak, gdzie odpowiada za rozwój aplikacji, produktów oraz merytoryczny nadzór nad projektami doradczymi.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia gycquqkf.png

    Krzysztof Gugała

    Willis Towers Watson Polska

    Head of Work & Rewards

    Uznany ekspert -praktyk w obszarze HR, w szczególności zarządzania wynagrodzeniami. Współtwórca i aktywny uczestnik polskiego rynku doradztwa HR od ponad 30 lat.

    Posiada bardzo znaczące doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu oraz pomiarze efektywności: strategii i rozwiązań dedykowanych całkowitym pakietom wynagrodzeń,  projektowaniu i wartościowaniu stanowisk, opracowaniu polityk wynagrodzeń, modernizacji systemów premiowych, wynagrodzeń długoterminowych, benefitów – składających się na EX – doświadczenie pracownika.

    W ciągu ostatnich dwóch lat rozwinął usługi WTW w zakresie analizy luk płacowych i przygotowania organizacji do wdrożenia nowych regulacji w obszarze równości i jawności wynagrodzeń. Jednocześnie wprowadza rozwiązania doradcze oparte na sztucznej inteligencji.

    Od roku 1996 odpowiada za realizację w Polsce badań rynku wynagrodzeń, polityk HR i świadczeń, dla rynku ogólnobranżowego i wybranych sektorów (m.in. sektor mediów i reklamy, usług PR i badań rynku).  Współtwórca autorskich modeli badań wynagrodzeń i innych inicjatyw z obszaru controllingu HR.

    Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego, autor pozycji książkowych, publikacji, podcastów i wystąpień. Po raz czwarty zaproszony do wystąpienia podczas Krakowskiego Forum Wynagrodzeń.

    Stale rozwija swoją wiedzę: absolwent programu Excecutive MBA i szeregu studiów podyplomowych – m.in. ALK – Transformacja cyfrowa.

    Miłośnik argentyńskiego tango i zumby oraz wypraw w Bieszczady.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia twfqxaz9.jpg

    Paweł Dziechciarz

    Avolta AG

    Global Head of Total Rewards

    Paweł ma ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie systemów motywacyjnych, odpowiada za globalną politykę wynagrodzeń dla OLX (26 krajów na 5 kontynentach, ponad 10 tysięcy pracowników), pracuje w Berlinie.

    Paweł prowadził Dział Analiz Wynagrodzeń w Neumann Management Institute, współtworzył firmę doradczą HRK Partners, zarządzał wynagrodzeniami w Grupie Animex, Grupie Żywiec, Nestle Polska. Prowadził doradztwo w zakresie zarządzania wynagrodzeniami w PwC Polska. Posiada certyfikat GRP (Global Remuneration Professional) wydany przez World@Work.

     

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia ssuwy37n.jpg

    Piotr Sierociński

    Centrum Ekspertyzy HR

    Właściciel

    Konsultant specjalizujący się w doradztwie płacowym oraz strategii i transformacji obszaru HR, działający pod własną marką Centrum Ekspertyzy HR.

    Od ponad 30 lat zajmuje się problematyką HR: od 1995 roku jako doradca (Neumann, Andersen, Deloitte, HRM Partners, Towers Perrin, ceHR), a wcześniej, jako szef personalny firmy produkcyjnej zatrudniającej 1.850 pracowników. W tym czasie uczestniczył w ponad 400 projektach doradczych z obszaru HR.

    Autor licznych publikacji oraz trener i mówca na konferencjach branżowych.

    Jest współautorem 2 książek i programu pierwszych w Polsce studiów podyplomowych dla specjalistów C&B na Uczelni Łazarskiego, a także ich wykładowcą.  Od ponad 6 lat prowadzi również zajęcia nt. Comp&Ben na studiach podyplomowych dla HR Biznes Partnerów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

    Od 2023 r. pełni funkcję członka zarządu stowarzyszenia Instytut Wynagrodzeń.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia w9ddegvp.jpg

    dr Kazimierz Sedlak

    Sedlak & Sedlak

    Dyrektor

    Twórca najstarszej polskiej firmy HR – Sedlak & Sedlak (1990 rok), wydawca pierwszego polskiego raportu płacowego (1993 rok), twórca pięciu portali internetowych (wynagrodzenia.pl, rynekpracy.pl, badaniaHR.pl, wskaznikiHR.pl, raportyplacowe.pl), autor ponad 100 publikacji. Redaktor 12 książek, w tym: „Zarządzanie efektywnością wynagrodzeń”, „Łączne korzyści z pracy. Polski model Total Rewards”, "Jak skutecznie wynagradzać pracowników", „Tajniki HR – najlepsze praktyki wynagradzania i rekrutacji”, „Jak wynagradzać pracowników sprzedaży”, „Poradnik motywowania”. Organizator 19 konferencji na temat wynagradzania (w tym Krakowskiego Forum Wynagrodzeń w latach 2006-2023). Autor polskiej wersji kwestionariusza do badania satysfakcji z wynagrodzenia, twórca polskiej koncepcji łącznych korzyści z pracy. Członek Society for Human Resource Management oraz WorldatWork-Total Rewards Association. Oprócz tego miłośnik fizyki kwantowej, wielbiciel Szymborskiej, Tokarczuk i niestrudzony poszukiwacz straconego czasu.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia ncnsqe14.jpg

    Aleksandra Dziewa

    London Stock Exchange Group (LSEG)

    Principle Architect, People Business Solutions

    Z tematyką wynagrodzeń związana od początku kariery zawodowej. Przez ponad 15 lat wspierała różne organizacje w zakresie zarządzania wynagrodzeniami, a od 2012 roku zajmuje się systemami wspomagającymi funkcję HR.

     

    Od 2019 zarządza systemami w obszarze funkcji Wynagrodzeń w London Stock Exchange Group.

    Prowadzi projekty z zakresu wdrażania nowych i usprawniania już funkcjonujących systemów. Ważną częścią jej pracy jest zapewnienie prawidłowego i bezproblemowego przepływu danych pomiędzy wieloma systemami, z których korzystają zarówno przedstawiciele HR, pracownicy jak i podwykonawcy czy dostawcy usług w LSEG.

     

    Jest absolwentką Politechniki Gdańskiej oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia keftlu9r.jpg

    Paweł Wróbel

    Citi Europe

    Dyrektor ds. Polityki Wynagradzania

    Odpowiadam za tworzenie i realizację polityki wynagradzania w 54 krajach Europy centralnej, Bliskiego Wschodu i Afryki. W Citi od 2006 roku jestem związany z zarządzaniem systemami wsparcia efektywności oraz wynagrodzeniami we wszystkich obszarach bankowości. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Oxford Brookes University (MBA). Mam nadziej, że doświadczenia moje jak i całego zespołu, zdobyte podczas wspierania tak różnych kulturowo i biznesowo obszarów będą cennym źródłem inspiracji

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia gugvwyfh.png

    Eryk Gągała

    Orange Polska

    Ekspert ds. efektywności HR

    Posiadam wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych oraz eksperckich zdobyte w międzynarodowych firmach w sektorze FMCG, bankowości i telekomunikacji. W swojej praktyce zawodowej m.in. tworzyłem systemy kontrolingowe w projektach transformacyjnych, wspierałem procesy fuzyjne w sektorze bankowości oraz wdrażałem narzędzia IT w obszarze zarządzania nieruchomościami. W ostatnich latach zajmuję się strategią i efektywnością zatrudnienia w Orange Polska, wyzwaniami wynikającymi ze zmian na rynku pracy oraz wykorzystaniem potencjału BIG DATA w obszarze wynagrodzeń. Aktywnie i z entuzjazmem poszukuję zastosowań nowych technologii w obszarze wynagrodzeń.


    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia 1iqwzlpx.png

    Grzegorz Rzeczkowski

    Orange Polska

    Główny badacz danych BI

    Jest analitykiem i deweloperem o umiejętnościach programistycznych. Pracuje aktualnie w Centrum Obsługi i Rozliczeń Orange Polska, a jego praca skupia się głównie na analizie danych oraz tworzeniu rozwiązań wspierających procesy biznesowe dla kadr oraz płac. Wykorzystuje w tym celu nowoczesne narzędzia, tworząc dashboardy, przejrzyste i funkcjonalne raporty oraz modele predykcyjne, które pomagają obserwować trendy oraz wskaźniki KPI, dotyczące wynagrodzeń i procesów w Human Capital. Z pasją rozwija się w obszarze nowych technologii. Przez całą karierę zawodową związany jest z obecnym pracodawcą.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia qyzuqi6n.png

    prof. UW dr hab. Krzysztof Walczak

    C&C Kancelaria prawna Ciszek

    Partner

    Prof. UW dr hab. Krzysztof Walczak jest partnerem w kancelarii C&C Chakowski & Ciszek, a także redaktorem naczelnym kwartalnika Monitor Prawa Pracy. Specjalizuje się w tematyce wynagradzania i motywowania pracowników oraz współpracy pracodawców ze związkami zawodowymi. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych i MBA m.in. na UJ, UŁ, UAM, SGH, ALK, Uniwersytecie SWPS, WSB w Toruniu i Bydgoszczy.  Jest autorem i redaktorem wielu publikacji książkowych, m.in. „Zasady wynagradzania za pracę u pracodawców - przedsiębiorców w świetle autonomicznych źródeł prawa pracy”, „Zbiorowe prawo pracy. Komentarz”, „Komentarz do Kodeksu pracy”, „Prawo pracy (dla sędziów i pełnomocników)”.  Jest członkiem Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami oraz Centrum Nietypowych Stosunków Zatrudnienia Uniwersytetu Łódzkiego.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia n2pygh6o.jpg

    Katarzyna Sarek-Sadurska

    People & Law

    Partnerka Zarządzająca, radca prawny

    Radca prawny oraz Partnerka Zarządzająca kancelarii PEOPLE & LAW Jaroszewska-Ignatowska Sarek-Sadurska Sp.k. Wyróżniona w TOP 25 Women Lawyers in Business jako jedna z 25 najwybitniejszych prawniczek biznesu w 2024 r. według magazynu „Forbes Women”.

    Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w wiodącej kancelarii prawa People & Culture w Polsce oraz jako Partner w jednej z firm z tzw. Wielkiej Czwórki.

    Specjalizuje się w szeroko pojętym prawie HR. W szczególności w projektach dotyczących wynagrodzenia za pracę, w tym w wynagrodzeniu twórców, również zespołów IT, jawności wynagrodzeń oraz elastycznych form zatrudnienia (B2B). Wspiera pracodawców m.in. w restrukturyzacjach oraz przejęciach, a także w zakresie relacji ze związkami zawodowymi. Prowadzi postępowania wyjaśniające w sprawach dotyczących mobbingu i dyskryminacji.

    Jest propagatorką idei paperless w obszarach HR. Dlatego skutecznie wdraża projekty digitalizacji dokumentacji pracowniczej.

    Doradza pracodawcom z sektora regulowanego (banki domy maklerskie, TFI, ubezpieczyciele, spółki giełdowe) w zakresie polityk wynagradzania oraz relacji z tzw. risk-takerami i wyższą kadrą menadżerską. Doradza również radom nadzorczym w zakresie relacji z członkami zarządów.

    Autorka licznych publikacji w czasopismach branżowych oraz publicystycznych.

    Jest też wysoko pozycjonowana w międzynarodowym rankingu prawników specjalizujących się w prawie pracy Legal 500.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia qnuaxylx.jpg

    Agata Landzwójczak-Tyczyno

    IT.integro

    HR Manager

    Z wykształcenia etnolingwistka, z zawodu i zamiłowania praktyk HR. Pierwsze doświadczenia zdobywała w hiszpańskiej agencji rekrutacyjnej i pracy tymczasowej. Od ponad 15 lat związana z branżą IT. Ma na koncie budowanie multidyscyplinarnych zespołów HR, tworzenie i rozwijanie programów rozwoju kompetencji, współpracę z zarządem i menedżerami w realizacji strategicznej i operacyjnej funkcji HR.

    Od 8 lat kieruje obszarem HR w firmie IT.integro, wdrażającej system ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central. Interesuje się budowaniem skutecznych systemów wynagrodzeń oraz rozwojem kompetencji przywódczych. Po godzinach tańczy taniec współczesny i gra w planszówki.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia 3dc1qzjb.jpg

    Dorota Piotrowska

    HCM Deck

    Chief Operating Officer

     Jest Chief Operating Officer w HCM Deck - wcześniej, przez 3 lata, w roli VP People & Organization Development i L&D Advisory.

    W swojej karierze wspierała w budowaniu strategii doświadczenia kandydata i pracownika zarówno segment enterprise jak też tech start-up i scale-up. W rolach związanych z obszarem People & Organization Development, Dorota zarządzała obszarami EB i rekrutacji, kultury i efektywności organizacji (w tym zdalnej), rozwoju liderów, zarządzania wiedzą i rozwojem pracownika, polityki wynagrodzeń, jak też społecznej odpowiedzialności biznesu. 

    Dorota posiada L7 Award in Organisation Design and Development (CIPD, London) i jest certyfikowanym specjalistą zarządzania różnorodnością (Certified Diversity Professional, Institute for Diversity Certification, USA). Jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Humboldt Universitaet, jak też studiów podyplomowych w Collegium Civitas, INSEAD i University of Amsterdam.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia ji9cwzop.jpg

    Katarzyna Szokaluk

    Grupa Maspex

    Zastępca dyrektora ds. wynagrodzeń i rozwoju

    Od początku drogi zawodowej związana z obszarem Human Resources w Grupie Maspex , obecnie na stanowisku Z-cy Dyrektora ds. Wynagrodzeń i Rozwoju. Odpowiedzialność m.in. za kształtowanie i koordynację procesów z związanych ze strategią polityki wynagrodzeń obowiązującą w Grupie.

    Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych m.in. Compensation & Benefits na Uczelni Łazarskiego.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia q54rdqlj.jpg

    Adam Surgał

    GN Audio Poland

    Senior Rewards & Performance Manager

    Ekspert do spraw Total Rewards z niemal dwudziestoletnim doświadczeniem. Karierę zawodową zaczynał jako konsultant w firmie doradczej oferującej raporty płacowe (HRM Partners / Towers Perrin). Zarządzał obszarem Rewards w branżach, takich jak FMCG (Coca-Cola HBC; Polska), farmacja (AstraZeneca; rola globalna), energetyka (Schneider Electric; MEE i Izrael), produkcja (AkzoNobel; CEE), technologie (ERGO Technology & Services). Od 2023 roku w roli Head of Total Rewards w Huuuge Games (branża gamingową). Doświadczenie obejmuje opracowywanie i wdrażanie strategii Compensation and Benefits (realizację licznych projektów w zakresie), utrzymanie konkurencyjności rynkowej firmy, nadzorowanie globalnej architektury stanowisk oraz pracą zespołów C&B. Doświadczenie w zarządzaniu wynagrodzeniami z wykorzystaniem systemów HRIS (SAP, Workday, Teta, HiBob)  w dużych, jak i mniejszych organizacjach

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia eqhg7wir.jpg

    Iwona Wesołowska

    Polskie Sieci Elektroenergetyczne

    Kierownik ds. wynagrodzeń, analiz i benefitów

    Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Rachunkowość i Finanse oraz studiów podyplomowych z Psychologii Zarządzania Personelem (UW) i Controllingu Personalnego (ALK).

    Od ponad 30 lat związana z obszarem HR, z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu wynagrodzeniami, analizach HR i benefitach.

    Obecnie pełni funkcję Kierownika ds. Wynagrodzeń, Analiz i Benefitów w Polskich Sieciach Elektroenergetycznych S.A., gdzie odpowiada za politykę wynagrodzeniową w organizacji zatrudniającej ponad 3000 pracowników.

    Ekspertka w zakresie Compensation & Benefits, znana z kompleksowego podejścia do zarządzania wynagrodzeniami i doskonałej znajomości rynku kadrowo-płacowego. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu strategii wynagrodzeń, systemów premiowych i benefitów, a także optymalizacji procesów HR.

    Współpracowała z liderami branży energetycznej, zdobywając ugruntowaną pozycję w swojej dziedzinie.

    Prywatnie interesuje się tematami dobrostanu, motywacji i rozwoju potencjału ludzkiego oraz relaksuje podczas czytania książek i spacerów w lesie.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia xlwag014.jpg

    Wojciech Kosiorek

    Korn Ferry

    Senior Principal, Head of Organisation Design, Rewards & Benefits

    Od blisko 20 lat jestem związany z Korn Ferry (wcześniej Hay Group), aktualnie odpowiadam za praktyki OrgDesign i Reward w regionie CEE.

    Specjalizuję się w doradztwie w zakresie modeli operacyjnych, struktur, wartościowania stanowisk, wynagradzania, performance managementu i kultury organizacyjnej. Moje doświadczenie obejmuje współpracę z firmami międzynarodowymi i polskimi, organizacjami non profit i korporacjami reprezentującymi różne sektory. Lubię myśleć, że dzięki temu jestem w stanie tworzyć i wdrażać rozwiązania dopasowane do potrzeb i specyfiki klienta przedkładając best fit nad best practice.

    Prowadziłem zajęcia na Wydziale Zarządzania UW i Uczelni Łazarskiego, występowałem na konferencjach w Polsce i za granicą.

    Poza doradztwem frajdę daje mi muzyka, koszykówka i fotografia, niekoniecznie w tej kolejności.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia xcjry6zx.jpg

    Marcin Gabryelczyk

    Mercer

    Principal Associate

    Główny konsultant w praktyce Career w polskim biurze Mercer od 2008 roku. Posiada doświadczenie w doradztwie dotyczącym informacji rynkowej, badań wynagrodzeń, analizy danych rynkowych oraz ich interpretacji.

    Prowadzi liczne szkolenia oraz projekty z wartościowania stanowisk oraz budowy siatki płac. Jest odpowiedzialny również za projekty związane z architekturą wynagrodzeń i świadczeń pozapłacowych, także dla krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Odpowiada za sprzedaż i rozwój usług oraz za badania płacowe: ogólnopolskie, branżowe oraz regionalne.

    Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja: filologia polska.

    o prelegencie

    Nie można wczytać zdjęcia zug5oy0k.jpg

    Bogumiła Kaja

    Forte SA

    Dyrektor HR

    Dyrektorka Departamentu Personalnego w Fabrykach Mebli „FORTE” SA - spółce produkcyjnej notowanej na giełdzie, zatrudniającej około 3000 osób. Posiada 15-letnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich. Od początku pracy w FORTE współpracuje bezpośrednio z zarządem, realizując kluczowe projekty HR, w tym projekty restrukturyzacyjne oraz rozwojowe. Zrealizowała szereg działań mających na celu optymalizację struktur organizacyjnych, procesów oraz wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze HR. Posiada wykształcenie z zakresu zarządzania oraz studia podyplomowe z psychologii i coachingu, a także liczne kursy z zakresu zarządzania ludźmi. Jako prelegentka na Forum Wynagrodzeń podzieli się praktycznym rozwiązaniem dotyczącym  zarządzania wynagrodzeniami na produkcji w kontekście zmieniającej się rzeczywistości rynkowej.

  • Prowadzący

    o prowadzącym

     

    dr Piotr Sedlak

     

    Partner zarządzający

    Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzania. Absolwent studiów podyplomowych: Zarządzanie Projektem Badawczym (UEK), Badania Społeczne i Marketingowe (WSE Kraków) oraz Praktyczna Psychologia Społeczna (SWPS Warszawa). Ukończył również program Transforming HR with Data Science prowadzony przez Cambridge University.

    Od 16 lat związany z firmą Sedlak & Sedlak, gdzie pracuje jako kierownik projektów. Zajmuje się głównie analityką obszaru HR, badaniem opinii i satysfakcji pracowników oraz projektowaniem zmian w podejściu do zarządzania ludźmi. Równocześnie od 15 lat pracownik naukowy Katedry Zarządzania Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, gdzie prowadzi badania dot. problemów organizacji pracy oraz motywacji. Autor wielu publikacji naukowych. Certyfikowany Project Manager (IPMA, IPMA R&D, PRINCE2, Agile PM, Change Management). Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz World at Work. Znajomość wielu koncepcji i metodyk zarządzania (m.in. Lean Management, zarządzanie projektami czy łańcuchem dostaw) sprawia, iż potrafi spojrzeć na organizację i jej problemy w sposób systemowy.

     

    o prowadzącym

     
    Nie można wczytać zdjęcia pwguzwda.jpg

    dr Marzena Mazur

     

    Psycholog biznesu, dziennikarka

    Najlepsza dziennikarka wśród psychologów biznesu (albo odwrotnie). Badaczka, miłośniczka eksperymentów socjologicznych i propagatorka dobrych praktyk w biznesie. Mentorka, inspiratorka, łączycielka kropek.

    W radiu TOK FM prowadzi autorską audycję Strefa Szefa – pierwszą ogólnopolską audycję o zarządzaniu.  

    o prowadzącym

     
    Nie można wczytać zdjęcia pd4qzgrc.jpg

    Malwina Raducka-Sakwerda

     

    Partner

    Z wykształcenia psycholog organizacji. Aktywnie działająca w obszarze compensation and benefits od 2004 roku. Od 2007 do końca 2024 roku związana z Mercer, gdzie zarządzała zespołami specjalistów i konsultantów odpowiedzialnych za: analitykę wynagrodzeń i benefitów, doradztwo w mobilności pracowników i zarządzaniu expatami dla klientów Mercera w Europie, Afryce, Ameryce Łacińskiej oraz Azji. Jeden z jej zespołów odpowiedzialny był za analizę wynagrodzeń zarządów i rad nadzorczych spółek giełdowych na całym świecie. Jej 150-osobowy zespół operował z trzech lokalizacji: Warszawy, Noidy oraz Guraon w Indiach.

    o prowadzącym

     
    Nie można wczytać zdjęcia a69afpfo.jpg

    prof. dr hab. Aleksy Pocztowski

     

    Kierownik Katedry Zarządzania Kapitałem Ludzkim UEK

    Prof. dr hab. nauk ekonomicznych. Kierownik Katedry Zarządzania Kapitałem Ludzkim w  Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

    W latach 2002-2008 pełnił funkcję dziekana Wydziału Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych, a w okresie 2012-2020 prorektora ds. nauki.

    Specjalizuje się w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Do głównych obszarów zainteresowań należą: koncepcje i metody zzl, strategiczne i międzynarodowe zzl, zarządzanie talentami, rozwój zasobów ludzkich, rynek pracy.

    Autor, współautor i redaktor ponad 300 publikacji w formie książek, artykułów, recenzji i innych opracowań z zakresu HR. Promotor 15 zakończonych przewodów doktorskich, kilkudziesięciu prac dyplomowych na studiach MBA oraz kilkuset prac magisterskich. Aktywnie uczestniczy w życiu środowiska naukowego w kraju i za granicą oraz współpracuje z praktyką gospodarczą i administracją publiczną, pełniąc różne funkcje w: komitetach naukowych PAN, radach programowych i kolegiach redakcyjnych czasopism, radach instytucji naukowych i administracji publicznej oraz przedsięwzięciach popularyzujących naukę i dobre praktyki HR.

    Realizował szereg projektów badawczych o zasięgu krajowym i międzynarodowym.

    Stypendysta Deutscher Akademischer Austausch Dienst oraz Volkswagen Stiftung, posiadacz tytułu Człowiek Roku HR w Polsce.

  • Wybierz opcję uczestnictwa

    ONLINE

    TERAZ
    cena netto do 05.06.2025

    2 800 PLN

    KUP BILET

    XX Krakowskie Forum Wynagrodzeń
    - relacja online

    Liczba uczestników

    Dane uczestnika

    Pole nie może pozostać puste
    Pole nie może pozostać puste
    Podaj poprawny numer telefonu
    Podaj poprawny adres e-mail
    Pole nie może pozostać puste
    Pole nie może pozostać puste
    dalej

    Dane do faktury

    Pole nie może pozostać puste
    Pole nie może pozostać puste
    NIP jest niepoprawny
    Podaj poprawny adres e-mail
    Pole nie może pozostać puste
    Kod pocztowy jest nie właściwy (np. 32-700)
    Pole nie może pozostać puste
    Faktura:
    wstecz
    dalej

    Do zapłaty: PLN brutto

    Musisz zaakceptować warunki, aby dokonać rejestracji
    Musisz zaakceptować warunki, aby dokonać rejestracji

    Warunki uczestnictwa

    1. Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest przesłanie do organizatora niniejszego zgłoszenia.
    2. Przesłanie poprzez stronę internetową lub pocztą elektroniczną wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a organizatorem (Sedlak & Sedlak). Faktura proforma jest standardowo wystawiana i wysyłana mailowo po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zaksięgowaniu wpłaty zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
    3. W przypadku, gdy zgłaszający dokona rejestracji formularza przed 06.05.2025 r. jednakże nie dokona wpłaty we wskazanym na fakturze (VAT lub proforma) terminie, koszt uczestnictwa jednej osoby jest liczony według cennika obowiązującego od 06.05.2025 r.
    4. W przypadku przesłania zgłoszenia, dokonania wpłaty i braku możliwości uczestnictwa z powodu wyczerpania miejsc, cała kwota wpłacona na konto organizatora zostanie zwrócona w przeciągu 14 dni.
    5. Ewentualną rezygnację z uczestnictwa w konferencji zgłosić należy pisemnie (mailowo lub listownie). Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w konferencji.
    6. W przypadku wycofania zgłoszenia do 05.05.2025 r. osoba dokonująca rezerwacji zostanie obciążona kosztami manipulacyjnymi w wysokości 800 PLN + 23% VAT.
    7. W przypadku wycofania zgłoszenia po 05.05.2025 r. osoba dokonująca rezerwacji zostanie obciążona kosztami w wysokości 70% wartości zamówienia.
    8. W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w konferencji może wziąć udział inna osoba wskazana przez zgłaszającego.
    9. W przypadku braku uczestnictwa w konferencji oraz braku pisemnej rezygnacji z udziału, zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej ze zgłoszenia.
    10. Organizator zastrzega sobie prawo dokonania zmian w programie i/lub miejscu konferencji.
    11. Przy zgłoszeniu minimum 3 osób przysługuje 10% rabatu. Rabat nie dotyczy przedstawicieli firm doradztwa personalnego, konsultingowych, rekrutacyjnych, szkoleniowych oraz innych dostawców produktów i usług dla działów personalnych.
    12. Cena uczestnictwa w konferencji w formie stacjonarnej obejmuje: udział w prelekcjach, materiały konferencyjne, dostęp do zapisu video z konferencji, przerwy kawowe, lunch oraz program dodatkowy.
    13. Cena netto udziału w konferencji w formie stacjonarnej wynosi:
      1. dwa dni wykładowe (5 – 6 czerwca) – 3 300 PLN do 05.05.2025 oraz 3 800 PLN od 06.05.2025
      Do podanych cen należy doliczyć 23% VAT.
    14. Cena uczestnictwa online w konferencji obejmuje: transmisję na żywo, dostęp do zapisu video z konferencji, materiały konferencyjne.
    15. Cena netto udziału online w konferencji wynosi:
      1. dwa dni wykładowe (5 – 6 czerwca) – 2 300 PLN do 05.05.2025 oraz 2 800 PLN od 06.05.2025
      Do podanych cen należy doliczyć 23% VAT.
    16. W przypadku udziału online w konferencji, zgłaszający otrzyma na wskazany przez niego adres mailowy, dostęp do Strefy Klienta, gdzie udostępniona będzie transmisja, zapis video z konferencji oraz materiały konferencyjne zgodnie z wybranym pakietem uczestnictwa.
    17. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania transmisji online. W takim przypadku cała kwota wpłacona na konto organizatora zostanie zwrócona w przeciągu 14 dni.
    18. Organizator umożliwia zgłaszającym dokonanie zamiany formy uczestnictwa ze stacjonarnej na online (i odwrotnie). Zmianę opcji uczestnictwa należy zgłosić pisemnie (mailowo lub listownie) nie później niż do dnia 05.05.2025 r. W przypadku zgłoszenia zmiany po dokonaniu płatności, organizator dokona korekty faktury, a rozliczenie nastąpi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia zmiany.

    Przetwarzanie danych osobowych

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez Sedlak & Sedlak sp. z o.o. sp. k. w celach związanych z przesłanym zgłoszeniem. Oświadczam, że zapoznałem się z treścią informacji na temat przetwarzania.

    Informacje handlowe

    Informacje handlowe będą wysyłane przez Sedlak & Sedlak na wyżej podany adres elektroniczny (e-mailowy) zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204)..

    wstecz
    wyślij

    * Przy zgłoszeniu minimum 3 osób rabat 10%

    materiały konferencyjne
    dostęp do nagrań z KFW 2025
    dostęp do nagrań z KFW 2024
  • Lokalizacja

    fabryczna
  • Partnerzy

    partner-hrpolska partner-PSHR partner-rekruter
  • Zobacz, jak było na poprzednich edycjach

  • Masz pytania?

    Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami:

    Organizacja

    konferencja@sedlak.pl

    tel.: 12 625 59 10

    kom.: 502 658 463

    Współpraca

    wspolpraca@sedlak.pl

    kom.: 500 207 171


    sedlak and sedlak

    Królowej Jadwigi 189 B
    30-220 Kraków

    12 625 59 10


    krakowskie forum wynagrodzeń krakowskie forum wynagrodzeń

    Krakowskie Forum Wynagrodzeń to największa w Polsce konferencja poświęcona wynagrodzeniom. W wydarzeniu uczestniczy ponad 200 dyrektorów, managerów i specjalistów do spraw personalnych oraz wynagrodzeń i benefitów. Współpraca z nami przy XIII edycji KFW to doskonała okazja, aby swoją ofertę przedstawić profesjonalistom z branży i nawiązać relacje biznesowe. Wszystkie firmy zainteresowane nawiązaniem współpracy zapraszamy do kontaktu z Karoliną Legieć (legiec@sedlak.pl).

    Dziękujemy za przesłanie zapytania.

    Organizator konferencji skontaktuje się z Państwem za pomocą przekazanych danych kontaktowych. Prosimy o chwilę cierpliwości. Sedlak & Sedlak

  •